Wil jij klantgericht en effectief reageren op inkomende telefoontjes van klanten?

Het behouden van je bestaande klanten is net zo belangrijk als het binnenhalen van nieuwe klanten.
Iedere keer dat een klant contact met je opneemt, krijg je de kans om een klant binnen te halen of een bestaande klant optimaal van dienst te zijn zodat hij ook een klant blijft! Klantgericht communiceren is dus ongelooflijk belangrijk. De manier waarop jij communiceert met klanten is medebepalend voor het succes van je bedrijf.

Het is dus van groot belang dat je weet hoe je klantgericht moet communiceren zodat de klant, maar ook jij, met een goed gevoel een gesprek kan afsluiten. Dat is niet altijd even makkelijk.

Ja, ik meld me aan voor de online training!

Misschien komt dit je bekend voor:

  • Een klant heeft interesse in een van je jouw producten of diensten. Mooi, maar als je de telefoon ophangt heb je uiteindelijk niets verkocht.
  • Een boze klant neemt contact met je op. Je komt er bijna niet tussen. Je weet niet goed hoe je zo’n klant rustig kunt krijgen waardoor het gesprek onplezierig verloopt.
  • Een klant belt en overstelpt je met vragen waarop je keurig antwoord geeft. Je hebt het gevoel dat je te weinig invloed hebt op het verloop van het gesprek waardoor je deze klant niet voldoende hebt kunnen helpen.

In deze praktijkgerichte online training Klantcontact Inbound leer je omgaan met deze situaties. Je verbetert je communicatieve vaardigheden met betrekking tot de volgende drie vragen:

  1. Hoe reageer je op een klant die interesse heeft in je aanbod?
  2. Hoe reageer je op een klant die boos of ontevreden is?
  3. Hoe reageer je op een klant die belt met een vraag?

Deze online training gaat jou helpen om klanten die contact met je opnemen zo optimaal mogelijk te woord te staan zodat jij de klant, jezelf en je organisatie vooruit helpt.

  • Je oefent in rollenspellen – in jouw eigen veilige omgeving – vaardigheden die nodig zij om klantgericht en effectief te communiceren.
  • Je haalt inspiratie uit de video’s en voorbeelden en krijgt handige tips die je direct in de praktijk kunt brengen.
  • Je leert hoe je omgaat met emoties van ontevreden klanten.
  • Je leert hoe je de leiding neemt en houdt in een gesprek met een klant.
  • Je leert hoe je klanten beter kunt helpen, waardoor je niet alleen meer tevreden klanten zult krijgen maar ook meer klanten zult binnenhalen.

Wat betaal je voor deze training?

De kosten bedragen 129 euro ex BTW. Voor dit bedrag krijg je een volledige training die je in je eigen tijd en tempo kunt volgen. Dus wanneer het jou uitkomt! Als je de training hebt afgerond, kun je een certificaat downloaden dat je op je linkedinprofiel kunt zetten. Zolang de training online staat, heb je onbeperkt toegang. Dat is minimaal een jaar!. De training betaal je eenvoudig online via Studytube, waarna je direct aan de slag kunt!

Wil je de online training combineren met een training bij jou op locatie? Dat kan! Neem dan even contact met me op om de mogelijkheden te bespreken.

Contact